Najnowsza wersja elektrycznych wózków Huyndai

Hyundai rozszerzył gamę produktów o nowe trzykołowe wózki elektryczne. Logistyka, transport i składowanie wewnątrz firmowe moga teraz polegać na kompaktowym wózku elektrycznym.  Nowy 10BTR, 13BTR i 15BTR 9-series z napędem elektrycznym 24 V AC-Power i boczną wymianą akumulatora.

BTR 9 serii

Michel de Weert, europejski menedżer sprzedaży wózków widłowych i magazynowych:. „Te nowe wózki widłowe Premium z potężnymi silnikami i rozszerzoną pojemności baterii w zakresie od 625 do 1000 Ah są wynikiem długiego procesu rozwoju wspieranego przez kluczowych klientów w całej Europie. Będziemy dostarczać nową serię o doskonałej równowadze wymiarów, mocy, wydajności i ergonomii. ”

BTR Kabina

Zakres wózków Hyundaia BTR to: 1000, 1300 i 1500 kilogramów przy środku cięzkości wynoszącym 500 mm. W zależności od pojemności rozstaw osi wynosi od 1065 do 1220 mm. Wszystkie wózki widłowe mają tylko 990 mm szerokości i ważą, zależne od wyposażenia, ze standardowym maszt, od 2390 do 2850 kilogram. Maszty duplex i triplex- do 6035 mm w górę, pozwalają pełniej wykorzystać kubaturę hal magazynowych. Również nowe maszty zapewniają najwyższą wydajność. Potrójny maszt oferuje na pełnej wysokości podnoszenia 4500 mm udżwig 725 kg. W wózkach zastosowano  potężne silniki AC i pompy hydrauliczne. Hyundai zainstalowany silnik podnoszenia 9 kW i silnik 4,3 kW napędu.

Sterownik ZAPI i silniki elektryczne marki Prestolite tworzą serce układu napędowego. Mokre, bezobsługowe hamulce tarczowe na osi przedniej to oczywiście standardowe wyposażenie. Kontrola trakcji wózka w zakrętach (redukcja prędkości w zależności od kąta skrętu koła kierownicy)są standardem w każdej maszynie. Cztery dźwignie sterownia hydrauliką to standard. – nowe mini-joysticki są dostępne jako opcja.

Prędkości jazdy, nawet 13 kilometrów na godzinę sprawia, że ​​te wózki widłowe są idealne na dłuższych trasach, na przykład, gdy są używane w operacji cross-docking w centrach logistycznych. Parametry jazdy i podnoszenia można dostosować do wymagań klienta – kierowca wybiera spośród trzech trybów pracy:

  • Lekka praca
  • Średnia
  • Intensywna

Te tryby umożliwiają zmianę maksymalnych prędkości pracy oraz inne poziomy zużycia energii elektrycznej.

Aby uzyskać więcej informacji skontaktuj się z Hyundai Heavy Industries Europe.

boczna obsługa baterii

Comments are closed.