QX2
![](https://www.unicarrierseurope.com/sites/unicarrierseurope.com/files/styles/uit_medium/public/UniCarriers-QX2-3-wheel-counterbalance-truck_0.png?itok=4FYm5jyY)
![](https://www.unicarrierseurope.com/sites/unicarrierseurope.com/files/styles/uit_medium/public/QX2_1_grey2545.jpg?itok=8JzKvKJZ)
Synchronizacja koła kierownicy
Aby umożliwić operatorowi utrzymanie rozluźnionej postawy za kierownicą, synchronizator utrzymuje pokrętło sterowania w komfortowej, pozycji godziny 9 przy jeździe na wprost, a także przed i po pokonaniu zakrętu.
![](https://www.unicarrierseurope.com/sites/unicarrierseurope.com/files/Steering%2520wheel%2520synchronisation545.jpg)
Osiągi dopasowane do umiejętności operatora
W celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa osiągi wózka można indywidualnie modyfikować, tak by odpowiadały umiejętnościom każdego z operatorów – od początkujących po zaawansowanych. Chronione kodem PIN ustawienia osobistych parametrów roboczych obejmują przyspieszanie, hamowanie, prędkość podnoszenia i opuszczania wideł, hamowanie regeneracyjne oraz prędkość maksymalną. Funkcja zapobiega także wykorzystywaniu wózków przez osoby nieupoważnione.
![](https://www.unicarrierseurope.com/sites/unicarrierseurope.com/files/Driver%2520-tailored%2520performance.jpg)
Najwyższa prędkość maksymalna w klasie
Najnowsze silniki prądu przemiennego wyposażone w sterownik i układ odzyskiwania energii zapewniają wyjątkowo wysoki poziom efektywności energetycznej wózka. Prędkość maksymalna wynosząca 21 km/h czyni z modelu QX2 jeden z najszybszych wózków w klasie. Sprzyja to wydajności operacyjnej, zwłaszcza przy zadaniach wymagających pokonywania znacznych odległości.
![](https://www.unicarrierseurope.com/sites/unicarrierseurope.com/files/Class%2520leading%2520top%2520speed_0.jpg)
Czujnik obciążenia podnoszący poziom bezpieczeństwa
Niezależnie od masy ładunku, czujnik zapewnia stałą prędkość jego obniżania i wychylania do przodu. Podnosi to poziom bezpieczeństwa operatora, ładunku oraz pracy wózka.
![A driver operating a UniCarriers counterbalance truck A driver operating a UniCarriers counterbalance truck](https://www.unicarrierseurope.com/sites/unicarrierseurope.com/files/driver-sitting-cb-corrected.jpg)
![](https://www.unicarrierseurope.com/sites/unicarrierseurope.com/files/styles/uit_small/public/field_section_fragment_image/figure.png?itok=FxKJXJXY)
Przestronna kabina wyposażona jest w regulowany fotel i koło kierownicy oraz wygodnie umieszczony podłokietnik wyposażony w elektrohydrauliczne przyciski, umożliwiające sterowanie za pomocą palców i pozwalające operatorowi na łatwe i zgodne z zasadami ergonomii sterowanie wózkiem. Wszystko to w połączeniu z charakterystyką jazdy zbliżoną do tej znanej z samochodu sprawia, że prowadzenie wózka jest przyjemnością.
Wszystkie wózki zostały zbudowane modułowo z wykorzystaniem koncepcji wspólnych podzespołów UniCarriers. Ponieważ mobilne ekipy serwisowe pracują z ograniczoną liczbą komponentów, technicy są zwykle w stanie usunąć ponad 95% usterek przy pierwszej wizycie.
Komputer pokładowy wózka dysponuje wbudowanym układem rozwiązywania problemów, który upraszcza serwisowanie i minimalizuje przestoje. Naprawa nie wymaga stosowania specjalnych narzędzi ani komputerów, co skraca czas jej trwania.