Najczęściej spotykana wersja wózka widłowego.
Główna zaleta tego modelu to prosta, pozbawiona zaawansowanej, ale i podatnej na usterki elektroniki konstrukcja. Wózek wyposażony jest w komponenty takich producentów jak: Nissan, Yanmar, General Motors, Tailift,….
| FG-15 | FG-18 | FG-20 | FG-25 | FG-30 | FG-35 |
---|
Typ silnika | LPG/ Benz. | LPG/ Benz. | LPG/ Benz. | LPG/ Benz. | LPG/ Benz. | LPG/ Benz. |
---|
Udźwig [t] | 1.50 | 1.80 | 2.00 | 2.50 | 3.00 | 3.50 |
---|
Środek ciężkości ładunku [mm] | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 |
---|
Promień skrętu zewnętrzny [mm] | 1950 | 1950 | 2170 | 2250 | 2415 | 2615 |
---|
Szerokość [mm] | 1065 | 1065 | 1158 | 1158 | 1290 | 1290 |
---|
Osłona [mm] | 2070 | 2070 | 2110 | 2110 | 2140 | 2140 |
---|
| FG-40 | FG – 45 | FG – 50 | | | |
---|
Typ silnika | LPG / Benz. | LPG / Benz. | LPG / Benz. | | | |
---|
Udźwig [t] | 4.00 | 4.50 | 5.00 | | | |
---|
Środek ciężkości ładunku [mm] | 500 | 500 | 500 | | | |
---|
Promień skrętu zewnętrzny [mm] | 2850 | 2900 | 3050 | | | |
---|
Szerokość [mm] | 1190 | 1190 | 1190 | | | |
---|
Osłona [mm] | 2290 | 2290 | 2290 | | | |
---|
Broszura infomacyjna:
Catalogue for 7L 1.5-10.0Ton forklift
Prezentacja Video
Galeria:
-
- Oprócz 6 rolek głównych na karetce są zamontowane dwie 4 rolki boczne 80 mm (w obróżnieniu od innych producentów, którzy stosują małe nieułozyskowane tulejki o średnicy 30-40 mm)
-
- Przednie halogeny w osłonach chroniących przed uszkodzeniem np. przez kurtyne z pcv
-
- Wytrzymała maska silnika z tworzywa sztucznego (nie ma problemów z korozją, jak w przypadku innych wózków), podnoszona na siłowniku gazowym
-
- Tylne klosze w osłonach blaszanych
-
- Uchwy na butlę LPG ułatwia wymianę i otwieranie maski silnika
-
- 4 duże rolka boczna karetki to standard
-
- Dodatkowe światło robocze oświetlające przestrzeń za wózkiem, załacza się po wybraniu biegu wstecznego automatycznej skrzyni biegów
-
- Klosze kierunkowskazów z przodu w osłonie zabezpieczającej przez stłuczeniem
-
- kompaktowe wymiary i małe promienie skrętu
-
- Nissan K25- Silnik produkowany w 100 % w Japonii
-
- Przewody hydrauliczne dzielone (tańsza wymiana), w miejscach newralgicznych przwody stalowe
-
- Nowoczesny design i dokładne wykończenie
-
- Komfortowy fotel z podporami biodrowymi, amortyzacją i pełna regulacją: do przodu/tyłu; pochylanie oparcia, reglacja siły amortyzacji fotela
-
- Solidny akumulator rozruchowy. Made in Korea
-
- Najnowszy silnik Nissan K25
-
- Górny zaciąg powietrza wydłuża trwałośc filtra powietrza i pomaga utrzymać niskie zużycie paliwa
-
- Uchylany uchwyt na butlę LPG
-
- Nissan K25- std i niezawodny układ zapłonowy
-
- Oryginalna automatyczna skrzyni biegów marki Tailift- Taiwan
-
- Maszt wykonany z wytrzymałego stopu stali
-
- Prosto zabudowa deski rozdzielczej, eliminacja łatwo łamiących się plastikowych osłon
-
- Przestronny przedział na nogi operatora
-
- Filtr powietrza z zawirowywaczem
-
- Solidna konstrukcja dasza ochronnego
-
- Oddzielne chłodnice zmniejsząją koszty napraw w przypadku ich mechanicznego uszkodzenia. Wymieniamy tylko uszkodzoana chłodnice, a nie obie na raz
-
- Rozdzialcze hydrauliczne japońskiego koncernu Shimadzu, ten sam producent dostarcza rozdzielacze do wózków Nissana-a
-
- CT POWER z silnikiem Nissan K25
-
- Skrzyni biegów z puszkowym filtrem oleju. Lepsza filtracja, ułatwiona wymiana, większa żywotność skrzyni biegów
-
- Przełącznik automatycznej skrzyni biegów umieszczony po lewej stronie kolumny kierowniczej
-
- Dodatkowe osłony przednich siłowników pochylania
-
- Bardzo dobre opony marki CST, wykonane z dobrej mieszanki z dużą ilościa naturalnego kauczuku. Bieżnik bardzo dobrze spisuje się na nawierchni betonowej jak i na mniej utwardzonych powierzchniach
-
- Dzieki solidnemu przygotowaniu i malowaniu wózki są odporne na korozję
-
- Układ kierowniczy na bazie poprzecznego siłownika hydraulicznego z łacznikami (najnowsze rozwiązanie, trwałe i proste w obsłudze serwisowej, odpada problem urwanej końcówki kierowniczej w przypadku przegubów kulowych)
-
- Model FG18 z mniejszym silnikiem Nissan K21
-
- Wygodny dostęp serwisowy, dzięki wysoko podnoszonej masce oraz niezabudowanej konstrukcji podłogi
-
- Ułatwiona wymiana butli LPG oraz lepszy dostęp do przedziału komory silnika
-
- Trzy sekcje hydrauliczne w standardzie